Contact & Veelgestelde vragen
Regel het eenvoudig zelf
Waar kunnen we je mee helpen?
Top 5 vragen
- Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
Kampeerplaats
Op de dag van aankomst mag je vanaf 13.00 uur je kampeerplaats op. Indien je eerder aankomt, mag je al wel gebruik maken van de faciliteiten van het park. Op de dag van je vertrek dien je de kampeerplek voor 12.00 uur vrij te maken. Uitzonderingen hierop is de zondag tijdens het Hemelvaartsweekend en 2e Pinksterdag, dan mag je bij een arrangement tot 20.00 uur s avonds kamperen!Accommodaties
De accommodatie is op de dag van aankomst vanaf 15:00 uur beschikbaar en je dient de accommodatie op de dag van vertrek voor 10.00 uur te hebben verlaten.Uiteraard mag je ook op de dag van vertrek nog gebruik maken van alle faciliteiten die de camping te bieden heeft.
- Kan ik internet ontvangen in de accommodaties?
Ja, elke accommodatie is voorzien van gratis wifi-internet. Op de voorkant van de informatiemap vind je de inloggegevens.
- Waar kan ik de plattegrond vinden?
Bekijk hier de plattegrond van Vakantiepark Ommerland.
- Zijn huisdieren toegestaan?
Ja, honden en katten zijn bij Camping Ommerland toegestaan op speciaal toegewezen kampeervelden en in speciaal toegewezen accommodaties.
Andere huisdieren zijn niet toegestaan.
Kamperen
Op de speciale hondenkampeervelden zijn zelfs tot 4 honden gratis toegestaan.Accommodaties
In onze Lodges zijn maximaal 2 huisdieren toegestaan. In alle Chalets en een aantal Bungalows zijn zelfs tot 4 honden toegestaan. Je betaalt eenmalig een schoonmaaktoeslag wanneer je één of meerdere honden meeneemt.- Mag ik bezoek ontvangen?
Ja gezellig! Meld vooraf het bezoek aan en ze mogen het park oprijden en parkeren op het park voor € 5,00 per gezin. Willen je gasten gebruikmaken van het zwembad dan betaal je hier € 6,00 per persoon voor.
-
and
1513
1629
1632
1555
1521
- Hoe laat kan ik inchecken?
- Hoe laat kan ik uitchecken?
- Hoe laat kan ik inchecken?
- Hoe laat kan ik uitchecken?
- Kan ik mijn reservering nog wijzigen na het reserveren?
- Kan ik de datum van mijn verblijf nog wijzigen na het reserveren?
- Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap in "mijnommerland"?
- Hoe kan ik de bijgeboekte extra's wijzigen of annuleren?
- Kan ik mijn reservering nog annuleren?
- Wat kost het annuleren van een reservering?
- Tot wanneer is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken?
- Wat zijn de voorwaarden van mijn annuleringsverzekering?
- Is het mogelijk om een optie te nemen op een vakantieverblijf?
- Vanaf welke leeftijd mag ik reserveren?
- Krijg ik een bevestiging van de betaling van mijn reservering?
- Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn reservering, wat nu?
- Kan ik meerdere vakantieverblijven tegelijk reserveren?
- Wanneer moet ik betalen?
- Mag ik ook bij het vertrek betalen?
- Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen.
- Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?
- Is het mogelijk om mijn reservering bij aankomst te betalen?
- Kan ik een uitgestelde betaling aanvragen of in termijnen betalen?
- Naar welk rekeningnummer moet ik mijn betaling overmaken en moet ik daar nog iets bij vermelden?
- Wat zijn de openingstijden van de receptie?
- Hoe kan ik inchecken buiten de openingstijden van de receptie?
- Kan ik met de auto het park op- en afrijden wanneer ik wil?
- Mag ik logés ontvangen?
- Parkeren bezoekers en logés
- Is er bij alle vakantieverblijven parkeermogelijkheid?
- Mag ik barbecueën tijdens mijn verblijf?
- Hebben jullie een oplaadpunt om mijn elektrische auto op te laden?
- Wat is de App (Mijn) Ommerland?
- Heb ik een account nodig van de App (Mijn) Ommerland
- Hoe vraag ik een account voor de App (Mijn) Ommerland aan?
- Inloggen in de App (Mijn) Ommerland lukt niet, wat nu?
- Wat zijn de tarieven van een jaarplaats?
- Welke stacaravans en chalets zijn er te koop?
- Is het toegestaan om te wonen op Ommerland (in mijn eigen stacaravan of chalet)?
- Ik heb een klacht, nog voor mijn verblijf. Waar kan ik terecht?
- Ik heb een klacht tijdens mijn verblijf, waar kan ik terecht?
- Ik heb een klacht tijdens mijn verblijf, maar kom niet tot een oplossing met de receptie. Wat nu?
- Ik heb een klacht na mijn verblijf, waar kan ik terecht?
- Wat zijn de extra kosten voor het meebrengen van een huisdier?
- Welke faciliteiten biedt Ommerland?
- Wat zijn de openingstijden?
- Mogen wij van de faciliteiten gebruik maken als wij eerder aankomen?
- Mag ik gebruik maken van de faciliteiten zonder dat ik overnacht bij Ommerland?
- Hoe kan ik reserveren bij Outdoorcentrum NuNature?
- Is het zwembad voor iedereen vrij toegankelijk?
- Kan ik draadloos internet (wifi) ontvangen bij Ommerland?
- Welke speciale voorzieningen zijn er aanwezig voor kinderen?
- Worden er activiteiten georganiseerd?
- Is er een animatieteam aanwezig?
- Kan ik dagelijks aankomen op de camping?
- Wat is het verschil tussen een basis, basisplus en comfort kampeerplaats?
- Kan ik internet ontvangen op mijn kampeerplaats?
- Hoe kan ik digitale televisie ontvangen?
- Waar kan ik de plattegrond vinden?
- Welke apparaten kan ik gebruiken op mijn kampeerplaats?
- Hoe groot is een kampeerplaats bij Ommerland?
- Waar vind ik de plekken met de meeste zon?
- Mag de auto op de kampeerplaats?
- Moet ik een minimum aantal nachten verblijven?
- Hoeveel slaaptentjes mogen er op de kampeerplek?
- Wat is bij de huur van een kampeerplaats inbegrepen?
- Wat houdt borg Icon eigenlijk in?
- Kan ik reserveren met mijn ASCI- of CKE-kaart?
- Is het sanitairgebouw geschikt voor mindervaliden?
- Mag je barbecueën op je kampeerplaats?
- Kan ik dagelijks aankomen bij Ommerland?
- Is het mogelijk om mijn eigen bedlinnen mee te nemen?
- Is er een keukenpakket aanwezig in de accommodatie?
- Is de eindschoonmaak bij de prijs inbegrepen?
- Welke tv-zenders kan ik ontvangen?
- Kan ik kindermeubilair bijboeken?
- Welke (keuken)inventaris is er aanwezig in de bungalow?
- Zijn alle accommodaties rookvrij?
- Mag de auto bij de accommodatie worden geparkeerd?
- Wat is bij de huur van mijn accommodatie inbegrepen?
- Van wanneer tot wanneer loopt een weekend-, midweek- en weekverblijf?
- Zijn bedlinnen, handdoeken en keukendoeken inbegrepen?
- Zijn huisdieren toegestaan?
- Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
- Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
- Zijn huisdieren toegestaan?
- Zijn huisdieren toegestaan?
- Zijn huisdieren toegestaan?
- Zijn huisdieren toegestaan?
- Zijn huisdieren toegestaan?
- Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
- Wat zijn de verkeersregels op het park?
- Zijn elektrische steps toegestaan?
- Verkopen jullie gasflessen?
Neem contact met ons op
Vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op of kijk voor meer info bij veelgestelde vragen
Openbaar vervoer
Laat een bericht achter
Vul onderstaand formulier in en we mailen je zo snel mogelijk terug.